۱۴۰۲ مرداد ۱۴, شنبه

فایل اکسل پرونده پرسنلی

 پرونده پرسنلی در شرکت‌ها، یک سند حیاتی است که حاوی اطلاعات مربوط به هر کارمند موجود در سازمان می‌باشد. این پرونده معمولاً توسط بخش منابع انسانی (HR) سازمان تهیه و نگهداری می‌شود. در ادامه به برخی از مهم‌ترین اطلاعات موجود در پرونده پرسنلی اشاره خواهیم کرد. برای دریافت اطلاعات کاملتر حتماً سایت نرم افزار منابع انسانی انیگما و به طور مشخص مقاله پرونده پرسنلی در اکسل را بخوانید.

اطلاعات ضروری در پرونده پرسنلی اکسل

1. مشخصات فردی: شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تماس، آدرس محل سکونت و دیگر مشخصات هویتی کارمند است.

2. مدارک تحصیلی و تخصصی: شامل مدارک تحصیلی و دوره‌های آموزشی مرتبط با شغل کارمند است.

3. سوابق شغلی: فهرستی از سوابق شغلی کارمند از جمله نام شرکت‌ها، تاریخ استخدام و ترک شغل، عنوان شغلی و وظایف انجام‌شده در هر شغل قبلی.

4. اطلاعات حقوقی و قراردادی: شامل اطلاعات مرتبط با حقوق و دستمزد، مدت قرارداد کاری، ساعات کاری، ویژگی‌های قرارداد کاری و اطلاعات مربوط به مزایا و تعهدات شرکت نسبت به کارمند.

5. ارزیابی عملکرد: شامل نتایج ارزیابی‌های عملکرد سالانه کارمند و نظرات مدیران درباره‌ی کارایی و عملکرد او.

6. اطلاعات بهداشتی و پزشکی: اطلاعات مرتبط با بررسی‌های پزشکی و سوابق بهداشتی کارمند در صورت لزوم.

7. مرخصی‌ها و مراجعات: رکوردهای مربوط به مرخصی‌ها، تاخیرها، اضافه کاری و مراجعات به دلیل بیماری یا مشکلات شخصی.

8. اطلاعات مالی: شامل شماره حساب بانکی و سایر اطلاعات مالی که برای پرداخت حقوق و مزایا استفاده می‌شود.

پرونده پرسنلی با رعایت حریم خصوصی کارمندان، به عنوان یک ابزار مهم برای مدیریت منابع انسانی در شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و اطلاعات حیاتی برای ارتقاء کارکرد و رشد حرفه‌ای کارمندان ارائه می‌دهد.

اکسل پرونده پرسنلی

فایل اکسل ثبت ماموریت کارکنان هم احتمالاً برای شما کاربردی باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...